péntek, július 11, 2008

Egy kis humor...

Csak azért, hogy a humor se maradjon el.

Emberek utosó mondatai:

A mi atomerőművünk a világon a legbiztonságosabb.
Meg ne nyomd azt a piros gom...
Á, itt nem lehet feszültség...
Azon a lemezen nem volt semmiféle fontos állomány.
De az csak egy vizipisztoly!
Csak a testemen keresztül!
Dobd már ide azt a baltát!
Elég mély a víz. Nyugodtan ugorhatsz egy fejest.
Ez a készülék tökelétesen földelt...
Hogyan ölted meg, mutasd meg!
Mondták már, hogy csúnya a feleséged?
Engem nem tudsz beküldeni oda!
Mibe, hogy 120–szal be tudjuk venni ezt a kanyart!
Hová tettem az ejtőernyőt? Az előbb még rajtam volt!
Ha a fehéret ide kötöd, akkor nem ráz meg.
Én tűznyelő is vagyok!
Akár 5 percig is kibírom a víz alatt!
Ezek a bankrablók úgyis csak ijesztgetnek!
Nem túl meleg a víz?
Azt mondod, hogy én is át tudok szaladni a parázson?

Ez a kísérlet csak nekem szokott sikerülni!
Iszom még egy pohárral abból a zöldből.
Nem túl erős ez a pálinka?
A fa tetejére 15 perc alatt felmászom!
Ne essenek pánikba, ez a gáz nem mérgez?!
Képzeljétek, ötösöm lett a lottón és nálam van a nyeremény!

Nincsenek megjegyzések: