péntek, április 03, 2009

Lemondott

Silaghi elfogadta Meleg Vilmos lemondását

Bihar megye - Lucian Silaghi a Nagyváradi Állami Színház főigazgatója ma aláírta Meleg Vilmos lemondási kérelmét. Az erről szóló megbeszélésen a két vezető mellett jelen volt Dimény Levente színész és Szabó Ödön RMDSZ-es megyei tanácsos is.

Dimény Levente és Meleg Vilmos, művészeti vezetőDimény Levente és Meleg Vilmos, művészeti vezető

„Az elmúlt hetekben az igazgató javaslatára vártam a lemondással, ugyanis amíg a Bihar Megyei Tanács - mely a színház fenntartója is - el nem fogadta idei költségvetését, addig Silaghi igazgató nem akart tárgyalni a lemondásomról” - mondta Meleg Vilmos a Szigligeti Társulat művészeti igazgatója. „Miutan azonban megkaptuk a költségvetést, kérésemre a direktor aláírta felmentésemet. A hatályos törvények értelmében május 7-ig még a művészeti igazgatói funkcióban maradok. Én azt kértem, hogy addig maradhassak tisztségemben, amíg az idei évad utolsó premierjének, az Elefántembernek a munkálatai el nem kezdődnek, mert ezzel biztosítva lesz az, hogy az általam lekötött ígéret beindul. Ennek munkálatai május 5-én kezdődnek el, én másnap le is mondok, és már aznap ki is lehet majd írni a versenyvizsgát a művészeti igazgatói tisztségre. Meleg Vilmos hozzétette, hogy lemondását követően színészként és esetleg rendezőként kíván tovább tevékenykedni a Szigligeti társulatnál. Dimény Levente, aki a színészek képviseletében volt jelen a megbeszélésen, lapunknak elmondta: „mindenki számára megfelelő egyezség született. Meleg Vilmos lemondásával ki lehet írni a versneyvizsgát, és mivel a társulat engem jelölt, én biztos, hogy jelentkezni fogok a tisztségre” - közölte a színész.

Mindig itt kötünk ki!

Nincsenek megjegyzések: